Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Frida - 1 juni 2011 23:10

Hai.


Nu har det blivit sådär igen. Tiden har gått och nu är det försent för att jag egentligen ska orka blogga. Skriver väl lite ändå för skojjs skull. Nu är det ljust när man ska sova ju. Okej, till dagen. Hade endast en lektion idag och där gjorde vi väl inte så jätteseriösa saker. Eller jo kanske. Fick reda på vilket betyg jag får i datorkunskap. Haha. Jag lyckades verkligen toppen bra med powerpointen! 


Efter skolan drog jag hem, var här en stund och sedan blev det moppe tur och glass på donken med Louise och Rasmus. Trevligt som vanligt och glassen var god och allt var bra! 


Verkligen härligt att vara ledig 5 dagar nu. Det behövs och om en vecka är det nästan typ sommarlov! Williiiilli. Äntligen som vi har väntat och längtat på det. Sommaren kommer bli bäst har jag bestämt nu. Så säger man varje år vet men det skadar ju inte att vi säger det det här året också för den här sommaren kommer verkligen bli bra. Det känner jag inom mig. 


Jajjaua. Imorgon ska jag lata runt här och sen på kvällen blir det grillkväll med NVTE tjejerna. Blir säkert trevligt det med. Förresten känns det som att jag gjort något idag som jag glömt att skriva, men så är nog inte fallet. Nu ska jag sova och ha sovis sovmorgon imon. 


God natt!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards