Alla inlägg den 25 december 2010

Av Frida - 25 december 2010 23:47

Hei.


Nu var julen över för den här gången då, eller i alla fall de roliga med julen. Har varit den bästa julen på länge tror jag. Fick i alla fall precis vad jag önskade mig. Ny mobil, äntligen! Så har jag fått andra saker också som presentkort, pizza tallrikar, prydnads kuddar, en jättefin tavla, ett överkast, ett spel, böcker och lite andra små prylar. Känns som att jag fick mycket julklappar i år på något sätt. Det är trevligt och jag ska inte klaga för jag är nöjd med nästan allt jag fått. Tack så mycket kära familj! Jag och mamma fick ett nytt YATZY av pappa också. Haha han tyckte visst att vårat gamla hade blivit för slitet när prickarna på tärningarna börjat försvinna. Så var min jul då. Åt självklart julmat och såg på Kalle och allt sånt där också. Nu ser vi fram emot ett roligt nyår istället! Kommer kanske någon bild på julen imorgon.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards