Alla inlägg den 1 december 2010

Av Frida - 1 december 2010 21:13

Heei.


Just nu är jag otroligt tät i näsan. Den är helt enkelt ur funktion och vid sånna till fällen är det väldigt bra att vi har två andnings funktioner. Idag har väl i alla fall varit en sisådär lagom bra dag. Programmering tycker jag helt enkelt inte är kul och jag fattar inte vad det ska vara bra för. Tur som saten att de bara är i ettan jag behöver läsa det. Sen är läget så att vi hade matte prov idag ju. Har inte fått reda på resultatet men jag tror det gick i alla fall ganska bra. Och ja för er som vill veta har vi fem till prov innan jul. Det låter hemskt och det är hemskt också. Nästa vecka är det tydligen idrotts prov, något som läraren i smyg har skrivit i skrivschemat utan att säga något till oss. Trevligt värre då. Veckan efter det är det på måndagen rätt stort kemi prov. Eller jag vet inte än om det är stort men det är på kapitel 2, 3 och 4 så jag får känslan av att det inte är i minsta laget i alla fall. Samma vecka på tisdag är det samhälls prov på typ lag och rätt. Dagen efter det är det nationellt prov i matte A. Och det sista provet är dagen innan avslutning som är andra delen av nationella i matte A. Känns i alla fall skönt att vi är klara med första matte kursen sen. Wihi! Nu har jag skrivit ett långt jädra inlägg om hur mycket plugg jag har som väntar de närmaste veckorna så jag tror inte ni vill höra mer. Förresten så hade vi kemi labb idag också. De var roligt! Hihi.


Hejrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards