Alla inlägg den 15 december 2010

Av Frida - 15 december 2010 21:37

Hei.


Har haft första (eller egentligen är det andra men vi vände på det) delen på nationella i matte A idag då. Jag tror det gick ganska okej. Det kändes i alla fall inte helt botten. Fick även veta resultatet av kemi provet som vi hade i måndags. Det gick super så är jättenöjd med det. Nu är det bara ett prov kvar innan jul då. På måndag andra delen på matten. Sen är det prov inplanerade efter jul också men dem vill jag helst inte tänka på nu. Innan jag börjar bry mig i dem ska jag vila hjärnan över julen. Bara åtta dagar kvar till jul nu. Det är helt sjukt vad fort det går. PÅ något sätt har jag tappat jul känslan lite. Den som var så bra i november har nu fallit bort lite när det ska till och bli jul på riktigt. Inte bra men jag kan nog bygga upp en ny bara jag blir ledig. Hihi.


   Ärtis med en pinne.


Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards