Alla inlägg den 10 december 2010

Av Frida - 10 december 2010 22:07

Hej.


Blev inte att jag skrev något igår då inte internet funkade riktigt som det ska. Men nu är jag tillbaks igen. Det har inte hänt så mycket på de här två dagarna. Jag skulle till tandläkarn igår men den hade visst blivit sjuk så ska dit nästa vecka istället. Igår hade jag även idrottsprov. Onödigt att ha prov i det tycker jag. Känns inte som att det är nödvändigt. Idrott handlar väl om att man sak röra på sig och hålla sig igång inte sitta still och skriva ett prov. Jaja visst vill de att man ska ha prov i det så är det väl bara att acceptera. 


Jag kan också berätta att jag ibland blir väldigt arg och irriterad. Jag vet inte om det är så bra att skriva här i bloggen vad det är som irriterar mig men ändå. Folk får väl ta och acceptera läget annars kan de skaffa sig ett nytt jäkla liv!


Så idag då har det inte varit något speciellt. Vi började kolla på någon film på svenskan. Gökboet. Verkar inge bra men man vet ju aldrig. På engelskan visade jag och några andra upp våran power point vilket var väldans roligt måste jag säga. Kunde inte hålla mig för skratt där Haha. 


Imon ska jag baka pepparkakor. Mums mums. Insåg just att jag har nationellt prov i matte nästa vecka. Hu hu nu blev jag nästan lite nervös. Aja bara att göra sitt bästa. 


Hajrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards