Alla inlägg den 12 april 2014

Av Frida - 12 april 2014 23:05

Hej hej!


Tappat motivationen. Den ligger någonstans och för tillfället orkar jag inte plocka upp den. Beräkningsverktygen är fulla av alldeles för många summatecken för att jag ska orka med dem just nu. Anova, jo men visst. Förstår inte ens exemplen. Får se vad som händer imorgon, det kanske går bättre då. Jag vill göra något roligt men vet inte vad. Nästa vecka åker jag till Dalarna. Woohoo! Råkade se lite av sista Harry Potter filmen på tv. Nej, det var den näst sista. Stängde av. Aldrig att jag ska få slutet avslöjat innan jag läst sista boken! Nej, jag vet inte hur det slutar. Vill inte veta heller förrän jag själv tar reda på det genom att läsa boken. Men än så länge är jag ''bara'' på den flammande bägare. Snart slut, wohop! Fint. Lagade lite mat idag. Pastagratäng. Det blev gott, tumme upp! Var ute och gick lite med Gustav. Min kompis i korridoren. Jag gillar att gå själv men det är trevligt med sällskap ibland också. Nu vet jag att man kommer runt om man går 5 kilometerspåret. Första gången när jag gick där själv och tappade bort mig, haha. Den gången slutade det med att jag gick 7,5 kilometer. Så blev det inte idag som tur var. 


 

Kom till den här platsen. Mer utsikt än så här blir det inte i Linköping. Jo, kanske. Fast Östergötland är platt. Synd att det var så många träd i vägen. Betydligt plattare än Dalarna. Imorgon tänker jag gå upp 8.30 Fastän det är Söndag. Sov gott.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards