Alla inlägg den 8 april 2014

Av Frida - 8 april 2014 22:07

Hai.


Gissa vad jag gjort? Klarat tentan! Klarat tentan! Klarat tentan! Klarat oorganisk kemi tentan. Wooop, hopp whopp! Då blev Frida glad. Köpte glass för jag tyckte jag var värd det. Det gör inget att linjära algebran gick totalt åt skogen. Kemin var det viktiga. Bara att börja peppra till nästa tenta som är om två veckor! Tänker börja plugga till den i helgen. Om inte redan imorgon kanske. Alla föreläsningar är anåd slut. Då är det bara att börja antar jag. Rensade nyss bort massor av skumma typer från min skypelista. Sådana där som hamnade där för typ fem årsedan. Härligt! Idag blev jag så arg på föreläsaren att jag ägnade tiden åt att rita dödskallar. Frida 20 år. Familjen Död Skalle blev vacker. Tror det var den sista föreläsningen någonsin med honom. Tack och lov. Resten av dagen har jag ägnat åt att skriva labbrapport. Inte lagt ner så mycket tid i en rapport på länge. Hoppas det blev okej. Börjat skriva i labboken till labben imorgon. Känns som att laborationerna är en väldigt stor del av den här kursen. Blir bättre på Excel i alla fall. Det kan vara bra. Köpt massa frukter och frysta bär. Ska försöka att inte äta kakor på ett tag. Kakor är gott men bär är ju väldigt gott det med! Ballerina kexen innehåller palmolja. Det gjorde mig lite ledsen. Får ett hugg i hjärtat av den ingridiensen. 


Sov gott igelkott! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards