Alla inlägg den 2 april 2014

Av Frida - 2 april 2014 22:10

Hej!


Å vadjag bara vill lämna allt här och åka utomlands! Zanzibar eller vart som helst. Nej, inte Ryssland. Men nej. Imorgon ska jag jobba projekt hela dagen. Det kommer bli tråkigt. Något annat förväntar jag mig inte. Ingen rolig dag imorgon. Kanske slipper göra något om det i helgen. Om jag har tur och jag erkänner att jag glömt bort det lite. Imorgon är mitt livs sista dag som tonåring. Sedan har jag vandrat runt här i 20 år. Nej, jag har nog inte vandrat hela den tiden. Har egentligen ingenting att skriva. Livet rullar framåt ungefär. Beräkningsverktyg är förvirrande. Projektet är tråkigt men snart slut. Sugen på bröd. Med smält smör. Rostbröd alltså. Nej, jag har inget intressant att skriva.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards