Alla inlägg den 6 april 2014

Av Frida - 6 april 2014 22:12

Hej.


Jag är tjugo. 20. Tvåa nolla. Jag har en brittisk flagga. Det tror jag inte ni har men man vet ju aldrig. Min tjugoårsdag var inget speciellt över huvud taget. Fick ett paket av en fin vän. Det var en flagga och ett kort. Underbart! Älskar dess små internskämt man har med folk. Turkosa byxor och hög densitet. Två fina exempel. Ni vet att turkosa byxor var drömmen som blev verklighet? Haha. Igår gick jag till stan. Sjäkvklart blev det hål i fötterna. Varför envisas jag med att gå långt i skor jag vet att jag får ont i fötterna av? Tråkigt. Tur att jag kunde åka buss hem. Köpte födelsedagspresent åt mig själv kan man säga. En klänning och en kjol. Det blev fint. Åt en baguette! Jättegott! Fikade med några i korridoren. Trevligt. Den turkiska killen var visst från cypern. Idag har det varit tråkigt. Kunde inte ut och gå för att fötterna behövde vila. Gjorde en linjär algebra uppgift! Äntligen är jag igång med det. Min korridorskompis som inspirerat mig till det. Roligt att ha någon från samma sektion i sin korridor. Sektionen är då typ alla högskoleingenjörsutbildningarna tillsammans. Håller gnistan till linalgen uppe med hjälp av honom. Försökte göra lite kemiuppgifter. Gick sisådär. Är inte riktigt kompis med signifikans. Förstår inte ens vad ordet betyder. Bör kanske ta reda på det. Läst Harry Potter. Skulle kunna sitta i ett hörn hela veckan och göra det. Men tyvärr kommer livet emellan. 


   

Där på bordet ligger min miljon och väntar på att bli framskrapad.Vem vill inte ha en brittisk mantel? Enda sättet att få med den på bild var i spegeln. 


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards