Alla inlägg den 9 september 2012

Av Frida - 9 september 2012 21:37

Hej hej.


Ritar ögon hela tiden men de får inget huvud. Stackare. Har så ont i halsen att jag inte vet vad jag ska göra av mig. Hu. Sjukdomar är så onödiga så det finns inte. Smärta överhuvudtaget är det värsta jag vet. Verkligen det värsta. Folk som säger att det är skönt nät något gör ont. Huu på er allihop. Igår var det i alla fall en toppen kväll med hallonsås och glass. Yums. Det var verkligen jättegott. Å yums mums. Konstigt när det är massor av folk på ica när det är nästan stängt. Ja. Idag har jag köpt en ny jacka för att den var fin. Himla fin. Örontröskel. De där Mc Donalds glasen ni vet. Jag har ett sånt och det är bara för att det står London 2012 på det. Whhihi. Skulle vilja sätta mig på ett tåg eller flyg bara för att se vad som händer. Ska sova för att halsen inte orkar vara uppe längre. Ojskipojski. Önskar ibland att jag var så pass hurtig av mig att jag kunde springa maraton. Tänk då hade man en anledning till att besöka massa städer lite då och då. Vad ska du dit att göra? Springa maraton! Fast maraton är nog inte ritkgit min grej. Ajaj kapten. Sweet. Na. Nu ska jag lägga mig, läsa en bok och drömma om en tekopp!


God nattis. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards