Alla inlägg den 3 september 2012

Av Frida - 3 september 2012 20:50

Hejji hej!


När jag ligger sömnlös skulle jag kunna twittra hur mycket som helst men vill inte spamma sönder. Ta chansen det är inte säkert att den kommer igen. Måndag. Som i månen. Månen kan vara hur full som helst och ändå ha kontroll över sig själv. Beacon. Inte bacon. Åt ett helt paket bacon för mig själv för ett tag sedan och blev förvånad över mig själv. I vanliga fall äter jag kanske tre bacon inte mer. Muffinsarna jag gjorde igår blev väldigt jättegoda! Skulle ha dem som efterrätt om jag var med i halv åtta hos mig. Brukar går runt och tänka vad jag skulle ha som meny om jag var med i det programmet. Ops. Ord jag använder för mycket: ops. En hel del andra ord skulle nog passa där också. Smileysar jag skriver för ofta: :P. Gillar den lilla gubben. Den är inte alls så irriterande som vissa verkar tycka och chattar man på skype är den dessutom jättegullig. 


What you know - Two door cinema club


Min nya kärlek. Värt mer än en lyss det lovar jag. Monstret ta bort alla ord tog sig just in i min dator så ja tyvärr försvann en bit jag skrivit. 


Haidoo! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards