Alla inlägg den 1 september 2012

Av Frida - 1 september 2012 00:06

Hej hej!


Är glad som en fågel, fredagsmysat med mig själv och katten. Sjuger högt fastän de andra i huset sover. De får skylla sig själva. Jag är 18 år och uttråkad av småstaden då blir det så. Vore det inte kul att liva upp den här tråkstaden med lite Ica maxi? Blev så sugen på att gå runt på Ica maxi idag. Det är så annorlunda mot Ica som finns här. Aja. Ser fram emot att röra mina fötter från det lilla till det större. Helgen är fylld av massa plugg men vad gör det när den är fylld av annat också? Ingenting! Igår var det åskoväder så jag låg här och tittade på blixtarna. Naturen är häftig det kan man faktiskt inte säga nej till. Lille kisse är åskrädd. Lite gulligt men stackars liten. Varit i Avesta idag. Hade en kort fjutt skoldag bara först. Körde till Avesta i spöregn. Föredrar att köra bil när det är torrt ute. Eller i alla fall inte regnar så mycket. Sov som en sten inatt. Jättelänge för att jag var värd det. Konstigt att man tydligen vänder på kudden i sömnen ibland. Det märker man bara om det är olika mönster på sidorna. Om ni förstår. Vänt kudden inatt också. Det är september nu! Vad fint. Det kanske låter hemskt men idag vill jag ha jul, snö och skidor! Ni vet man vill alltid ha det som inte är. Ibland är det tur att man har fem minuter med cykeln till skolan. Okej, jag brukar vara den som alltid är ute i god tid men inte imorse. Urgi hurghi på mig. 


Tänkt. Varför dricker man inte bara saft istället för läsk? Inga bubblor i saften som stecker en i mun,näsa,hals. Och en flaska saft räcker ju mycket längre än en flaska läsk. Ska borsta gaddarna nu och sen sova så jag är pigg imon idag. Hur man nu vill säga det. Målat tiger naglar. Grrr. 


Haidoo. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards