Alla inlägg den 4 september 2012

Av Frida - 4 september 2012 22:04

Holi!


Sovmorgon imorgon. Det känns väldigt trevligt! Slutade lite tidigare i skolan idag också. Religionsläraren var visst inte där. Stackars liten då. Eller inte. Hehehe. Borde pluggat mer toleransteknik än jag gjort. Provet imorgon känns aningen luddigt. Är det något jag verkligen behöver så är det lite höstkläder! Har massor av kläder i garderoben. Varje morgon jag ska välja vad jag ska ha på mig står jag och tänker nej det där kan jag inte ha, det blir för kallt. Varför är skolan så förbaskat kylig! Ska strax lägga mig och läsa lite Goethe. Fantastiskt kul. Nej, kanske inte. Är så glad här i min lilla ensamhet! Musik fixar allt vet ni. Yaii. Glasögon! Det tycker jag är fint. Vill ha glasögon bara för att det är fint. To the basement peple. Varit sugen på allt och alla ikväll. Inte alla men allt. Tänkte ett tag ställa mig och göra lite pasta carbonara. Det vore riktigt gott just nu. 


Så här ser det ut när man bakat muffins med kalaspuffar. De blev fantastiska små konstverk. Om man inte vill ha kalaspuffar på sina muffins kan man ju göra dem som frukost eller bara för att de blev himla goda! Enkelt också. 


Haidå. 



Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards