Alla inlägg den 18 december 2012

Av Frida - 18 december 2012 22:39

Hai.


Äntligen kan hjärnan slappna av lite. Att jag har en projektrapport att kriva som ska vara inne den här veckan struntar vi. Kul julkkapp de ger oss. Det finns världen också finns det de andra. De andra är rosa med en orange blobb i mitten. Jag har ingen julstämning längre. Den flög iväg någonstans i höjd med nataionellaprovet. Det var inte roligt och det är nog tur att man inte får veta resultatet innan jul. Julstämningen kommer nog tillbaks. Snart. Rånad. Det vill man inte bli. En fågel fjäder i huvudet. Fjäder fjäder. Någon gång ska jag åka till Frankrike. Japp. En annan till Mauritius. Vem vet, någon gång kanske jag hamnar där. En sak jag fortfarande håller på med är att glida på skosulorna när det är halt.  Man ska behålla barnasinnet länge sägs det ju och det garanterar jag att jag gör! Ska ta farm julbollarna snart. Hoiho. Det kan inte finnas någon värre jullåt än ''Nu är det jul igen''. Fy vad jag tycker den är dålig. Blir på någotvis irriterad när den kommer på radion vilket är ganska ofta i juletid. Kastade min vän i sängen. Han ligger där och skäms. Är säker på att det faktiskt är en han. Det känner man i sig. Tänker inte skriva hen. Och där gjorde jag visst det ändå. Hoppsan. Under the moonlight. Ska baka. Göra. Imon kanske, eller sen. 


Haido!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards