Alla inlägg den 13 december 2012

Av Frida - 13 december 2012 21:56

Hej.


Äter popcorn, har det bra, är glad och inte det minst trött. Jag är inte längre lika trött som jag var förut ibland. Antar att det är bra. Hittat sovvanor som passar mig perfekt. Pluggat matte E hela dagen. Från morgon till natt. Med ett avbrott för mat och någon konstig konstruktionuppgift. Får bära eller brista imorgon för nu har jag gjort så gott jag kan när det gäller pluggandet. Vill gen en sur gubbe till de som stjäl mina sovmorgonar. Känner mig ensam om att hellre sova länge än sluta tidigt. Okej för dem som inte får chansen att sova men ändå. Buhu. Ändå en stor sur kinesgubbe på det. Kinesgubben. Lussellelle lussellelle elva nätter kvar till jul! Elva nätter kvar till jul alltså. Känns trevligt för nu fick jag världens julkänslor och flaxar verkligen runt som en fågel här. På riktigt runt som en fågel. Kan ha att göra med överskottsenergin. Den här vintern är redan bättre än  förra årets vinter. Positivt tror jag. Har ingen som helst lust att krypa ner i bädden. Inte heller har jag någon lust med prov på judendomen nästa vecka. Imorgon ska jag i alla fall unna mig en pluggfri dag efter provet. Det är jag värd. Längtar tills imorgon. Klockan ett. DEt är nog en bra tid. Hova hova. Rova och sockerbeta. Sankta Luuciiia på er också! 


Hare gott lille igelkott! 


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards