Alla inlägg den 12 december 2012

Av Frida - 12 december 2012 20:40

Hajli.


Friterade hambrugare idag. Nej. Det gjorde jag inte. Stekte dem istället. Har åkt skidor idag också. Inte förstå gången på säsongen. Nepp. I alla fall. Det är näst intill fantastiskt att stå i skidspåret när snön glittrar runt omkring. Skogen är finare på vintern än sommaren. Tror jag. Det är i och för sig någon speciell känsla i skogen på sommaren också. Ord jag börjat sagt mycket på senare tid är: i och för sig, jo. Har gått runt och sagt jo hela dagen. Jo. Är det något norrländskt? Hur som så har det hoppat in i min mun idag. Ö ä hehe. Försökt plugga matte idag igen. Har plötsligt blivit svåårt. Med två å. Eller det är de jädrans differential ekvationerna som är svåra. Önskar attdet vore fredag kväll. Den fjortonde december. Läste en bok för längesedan som hette så. På tal om ingenting. Eller kanske jag vill att det ska vara kväll den artonde december. Sjunger karaoke med mig själv. Den där wikitune heter det nog inte men det på spotify som gör att man ser låtens text. Är det jag som lyssnar på underlig musik eller står det alltid lyrics removed? Tacka vet jag youtube. Olahola. Wihhiih. 


God nattis. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards