Alla inlägg den 14 december 2012

Av Frida - 14 december 2012 23:02

Heii!


Latat mig och varit fri idag. Efter matte E provet vill säga. Gick väl sisådär. Var svårt men nu är i alla fall den kursen också över. Bara lilla matte F:en kvar nu. Gick hem och sörjde mitt betyg lite. Det kanske jag inte borde göra för jag vet inte ens hur det gått än. Julpyntat lite här och gjort fint vid pepparkakshuset. Det enda felet är att mamma köpte några konstiga non stop med barbiefärger. Kul med lite annorlunda antar jag. Haha. Ritat en bikupa. Surr surr. Gjorde ett geting bo nu också. Bzzzz. Nu blev det en kotte. Hoff poff. Orkar inte plugga mer. Jag vill ha jullov och är värd det. Tripp trapp. Började läsa en ny bok. Den andra var så seg och tråkig. Imon ska jag slå in en julklapp. Hur mysigt är inte det? Har dock bara en att slå in. Mangomandarin. Julpapper. Sen när man bor själv. Eller när man intre bor hemma bara. Då kanske man ska ha en julgran i varje rum. Flera små istället för en stor. Det kanske börjar gå lite överstyr nu, det här med julen. Nej då. Ska göra julgodis med start imorgon och ända fram till aftonen nu. Ska bara ha ett prov först. Sen ni! 


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards