Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Frida - 23 juni 2010 21:10

Hallå!


Idag har jag gjort unngefär samma saker som ja brukar. Först målat lite, sen läst en bok. Den där Nattens ögon som jag lånade igår ärriktigt läskig. Det var länge sen jag hittade en bok jag tycker var läskig men den här är faktiskt det. Sen har jag åkte moppe med en kompis. Vi var till Donken och köpte glass. Göttans! Sen så tänkte vi ta Mc driven och då när vi skulle få det vi hade köpt så säger gubbsura människan: Ni vet väl att det här egentligen bara är för sånna med fyra hjul. Snacka om glädje förstörare. Då lär de väl ta och sätta upp en skylt då. BARA FÖR FYRHJULINGAR!


Sen så var vi till Hedemora camping och kollade lite. Vi trodde att den hade grott igen men så var det alltså inte. Typ fyra husvagnar stod det där. Hahah.



Göttans glass! Och jag hade tur som inte fick min flurrad. 


Hajrå!  

Av Frida - 23 juni 2010 00:22

Heihå.


Nu mitt i natte´n kommer jag på hur mycket jag kommer sakna min gamla klass 9A. Man måste ju säga gamla klass nu efter som vi faktiskt inte är en klass längre. Fast det blir ju en ny klass till hösten. Men ändå jag kommer sakna 9A, det är först nu när allt är över jag verkligen inser det. Aja jag fick i alla fall lite go saker av pappa på avslutningsdagen. Kanske sent å berätta det nu men bättre sent än aldrig.


  


3 chokladaskar, sån Peach dricka som är fetagod och 50 euro till Grekland som är 500 svenska kronor!


God natts.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards