Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Frida - 22 juni 2010 22:58

Haj.


Idag har jag varit till biblioteket. Lånade några böcker. Började läsa en när jag kom hem och den verkar jättebra. Sån där bok jag bara drog ur hyllan utan att veta alls vad det var. Nattens ögon, heter den. Sen var jag till bokhandeln också och köpte två böcker. Den nyaste Knutas som var ett måste att ha i bokhyllan och en annan bok som verkar bra.


Så har jag såklart målat idag också. Det går i alla fall framåt med det jädra staketet, är snart klar med första sidan.


Sen åkte jag moppe med några kompisar. Åt glass på donken och åkte runt och hade det bra. Skitaläskigt var det när två bilar, en från varje håll, hade stannat mitt i vägen och satt å snacka med varandra. Så kom vi där på mopparan och körde om ganska fort och på ett lite konstigt sätt (30 väg) och tutar lite för man stannar faktiskt inte sådär bara. Så kommer den ena bilen och kör om oss i hur hög fart som hällst. Då gick hjärtat upp i 180 kan jag ju bara säga.


Jag har hittat en jättebra låt. Airplanes - B.o.B ft. Hayley Williams. Så himla bra. Men de får inte vara Eminem versionen för den är inge bra. Vet att jag inte brukar gilla sån här musik men den här låten är faktiskt bra. Lyssna vettja så bra låt!



Hajrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards