Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Frida - 16 juni 2010 20:54

Hajhå!


Idag har jag målat igen. Det är inte så kul men med lite bra musik i öronen så blir det i alla fall lite roligare. Jag har nästan kommit ända bort till postlådorna nu. Hahah bara en jättelång bit kvar och sen hela andra sidan också. Och idag satt jag inne i8 busken och målade och när jag äntligen hade kommit ut i solen kommer pappa och säger att det räcker för idag. Aja hoppas på bra väder imon också så får jag ju vara i solen då.


Klippt gräset har jag också gjort idag. Jag har sånna hörselskydd med radio när jag klipper gräset så när jag hitta en kanal med värsta jättebra mottagning så är det nå jädra rockklassiker. Visst jag gillar ju rock men inte direkt rockklassiker. Men i alla fall bara det är musik så går det bra.


Sen har jag vart med några kompisar, åkte lite moppe med dem, sen börja vi spela monopol men jag blev typ hyper så vi slutade ganska snart med det. När jag skulle ställa in moppen höll jag på att bli helt uppäten av myggen. Jag fick lov att hoppa runt som en knäppis när jag skulle försöka låsa moppen och sen snabbt igen med moppen låsa och springa in. Det är inte klokt vad mycket mygg det är.


Hajrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards