Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Frida - 15 juni 2010 23:20

Hei!


Idag har jag börjat med mitt sommarjobb. Jobbet är att måla staketet åt pappa. Jag satt typ i två timmar och målade idag men kom ändå bara en pytte bit och det är tråkigt. Men ändå det är roligt att tjäna lite pengar.


Sen har jag åkt massa moppe med några kompisar idag. Jag älskar verkligen varma sommar kvällen med moppen. Det är baland det bästa som finns. Hahah vi var upp i fågeltornet också. Helt galet och senare var vi upp i hopptornet vid en sjö. Ritkgit högt, jag skulle aldrig våga hoppa därifrån. Det var rätt kallt att åka till en början men sen klarnade det upp till kvällen och imon hoppas jag att det blir fint väder så jag slipper sitta och frysa när jag ska måla.


Hej då och god natt!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards