Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Frida - 26 mars 2014 22:06

Hai.


Den här dagen har väl inte varit jättebra direkt. Har haft som en oros känsla i mig idag. Det är inte bra men den försvann sedan och jag blev glad. Det är så kul att skratta. Hade projektlabb. Det var ganska tråkigt. Det är bästa att labba två tillsammans. Fem personer är på tok för mycket. Kom fram några värden. Blev halv irriterad en liten stund. Det var ju ingen överasking. Havsörnar och skosnören. 



Varför kändes denna låt så himla studentig? Jag brukar varken skriva på facebook eller röka lucky strike. 

Titta på lösningsförslaget till tentan är aldrig en bra idé. Vet dessutom vad jag kommer vakna upp till imorgon. Det där lysande u:et på tentaresultatet från linjär algebra. Sicken tur att jag vet redan nu att jag inte är ensam! Hoppas för sniglar och mandelapelsiner att jag klarar 30p på kemin. Lösningsförslaget gjorde mig lite rädd igår. Hua bua. När man tittar ut genom fönstret och ser ett vitt litet täcker över marken. Nej nej nej. Jag trodde inte det var möjligt här när mars nästan är slut. Men uppenbarligen så var det det! 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards