Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Frida - 11 mars 2014 22:36

Heylo!


Det har varit soligt och fint hela dagen. Våren har kommit på riktigt och det är fantastiskt! Solen gör mig glad. Våren i allmänhet gör mig glad. Skrivit labbrapport och pluggat hela dagen. Jag vet inte om man säger lärare eller föreläsare men han är i alla fall lite för snabb på att rätta rapporter. Visst det uppskattas men har han inget annat för sig när han inte föreläser? Å tentorna kryper närmare. Hua bua. Förut tog det en halv timme att äta på kvällen. Nu tar det två timmar. För att jag har någon att prata med. Hurra för trevliga människor i korridoren! Enda anledningen till att ha en obekväm soffa är att inte sitta för mycket i den. Det kan ju hända när matteboken ligger på andra sidan väggen och väntar. Att jag lyckats lösa två matrisekvationer känns fantastiskt. Jag kan inte låta bli att tycka linjär algebra är lite roligt. Betydligt mycket bättre än analys i en variabel. En fryst gurka är bara ett skal. Vad glad jag är idag och det är så roligt att vara glad. Hohohihiha! Det flyttade in en ny i korridoren. Min sopkompis. Haha, vad fult det låter. Lovar att han är en typsik stressad människa. En sådan där som går förbi knappen vid övergångsstället utan att ens trycka. Vandrar mot rött ändå. Första intrycket är viktigt. Hare gott lille igelkott!


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards