Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!


Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gått runt. Älskar att gå runt den här årstiden. Hälsat på mina fågelvänner en sista gång innan jag åker till Linäping på tisdag. Ska hålla en presentation på tisdag och sedan har jag min framläggning på universitetet på onsdag. Känner mig lite nervös men det blir bra. Är så fantastiskt stolt att jag lyckats åstadkomma ett exjobb. Det trodde jag inte för ett halvårsedan. Tänk vad jag drömde mardömmar om detta i december och hur bra det lyckades bli! Är så glad över det. Tänk att det är 3 årsedan jag tog studenten. Det känns lite galet och nu tar jag snart examen. Det är om något ännu galnare. Sedan ska jag hem till Dalarna lite för att min själ behöver det. Det kan bli fint. Sedan får vi helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda. Det vet jag ännu inte själv. 

   

Lite Göteborg från igår för som sagt: fint. 


God nattis! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards