Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Frida - 27 juli 2014 15:15

Hej hej!


Jag har varit borta några dagar. Har varit i Göteborg och hälsat på Emil. Det var fantastiskt. De finaste dagarna på länge. Var på Liseberg såklart. Väntade och väntade. Meningen med livet är att vänta. Åkte Helix och höll på att dö men det var det värt. Skrek så jag höll på att dö i Uppswinget men det var fantastiskt. Äkta skrik. Blev dränkt i Flum ride och det var underbart. Åkte Lisebergshjulet som en äkta tursit och tittade på utsikten. 

Drack apelsinjuice och njöt av ögonblicket. Åkte till Björkö och det var lika fint som jag föreställt mig i drömmarna. Upplevde barndomen igen även om det inte var mig egen. Badade i havet. Det var jättefint. Sverigehav-debut. Solade på en brygga och njöt av stunden en gång till. Såg ett krabskelett. Åt god mat och hade det bra! Allting var jättebra men det har ni säkert redan förstått. Lite bilder såklart så att ni också kan uppleva min resa. 


                       


Liseberg. Hjulet. Björkö. Hamnen. Trollvik. En fin Björk. Näckrosdammen.


Ha det fint för det ska jag ha.


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards