Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Frida - 7 juli 2014 21:48

Hej hej!


Det är så härligt att bara kunna flyta runt och veta att man inte behöver göra någonting. Det gör jag hela dagarna. Det är varmt och jag gillar det. Även om det är lite pustigt ibland. Hade gärna haft ett medelhav att hoppa i. Nu har jag tyvärr inte det men jag är glad ändå. Idag har det verkligen varit sådär hett att luften darrar. Fantastiskt! Har myggbett överallt men det gör inte så mycket. Det är ju en del av sommaren. Läste ut en bok för ett tag sedan. Dubbelbokat. En bok i strömmen. Den var bra men om några månader kommer jag inte att minnas den. Var på bibilioteket och lånade några nya. Gör ju som skrivet ingenting om dagarna. Läser. Det är för varmt för att baka men när det blir en dag med sämre väder ska jag baka bullar. Fått världens bull inspiration för första gången någonsin. Det blir roligt! Today's hits, trodde jag att jag var sugen att lyssna på. Visade sig var fruktansvärt. Usch, går nog tillbaka till min egen spellista. Flickan i ögat. Imorgon går jag upp innan ått för första gången på ett bra tag. Ska bli så trevligt att mötas igen, du tidiga morgon. Eller kanske inte. Stojjig. Vilket ord. Det är min raka motsats. Längtar till en tid. Två tider. Snart. Om någon vecka eller så. Ha det så gott, lille igelkott.


 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards