Alla inlägg den 30 september 2013

Av Frida - 30 september 2013 21:50

Hai.


Jaha, nu blev det tyst. Ibland går tiden lite för fort. Rädda mig från analys i en variabel, tack. Pentandikarboxylsyra. Säg det snabbt åtta gånger så blir jag skyldig dig en femma. Jag har lagat lite mat, vad duktigt av mig! Borde kanske läsa lite. God natt sagorna nuförtiden består av kemiboken på 1000 sidor. Suck, den är så tung att mina muskler knappt räcker till. Ytnyttjar mitt internet till fullo ikväll ovh hoppas på att det kommer nytt imorgon. Vet egentligen inte. Tänk så slösar jag något otroligt nu. Det är 6 månader sedan jag var i London. Galet, det känns som igår. London, studenten och Linköping. Det kommer nog bli min topp 3 bästa händelser 2013. Har svårt att tänka mig att det kommer ske något ännu mer fantastiskt under de tre månader som är kvar av året. Var det inte 2010 nyss? Värst vad det går fort. Bjuder fortfarande på kebab om det är någon som är sugen? Å, vad vackert att vara ett höstlöv. Då skulle jag blåsa till Frankrike och stanna där. Eller skulle jag falla ner i Storbritannien? Nej, igår fick jag en vilja till Frankrike våg över mig. Det var ett tag sedan. Nu ska jag läsa min god natt saga.


Sov gott. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards