Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Frida - 29 maj 2013 23:07

Holi.


Jag borde sovit för länge sedan. Ögonen håller sig knappt uppe. Skjuter jag in byrålådan blir katten fånge där inne. Jag har börjat med sommarmatten. Woop. Duktigt av mig. Har haft sovmorgon hela veckan. Det är trevligt. Vaknade halv åtta imorse och kroppen ville gå upp. Det ville inte själen. Därför låg kroppen kvar. Har varit och tittat på balen idag. Alla var jättefina och skinande i sina fina klänningar. Och killarna var stiliga i sina kovajer. Kovajer. Kavaj heter det ju. Hade jag gått på bal hade jag haft en blå klänning. Om ni ville veta. Fixade mat idag. Vad jag glad jag blir när det uppskattas och lika mycket är kvar när de andra ätit som när jag själv slutade äta. Eller inte. Kände mig ouppskattad. Fick syn på min medeltidsklänning! Den har ingenting med medeltiden att göra men jag känner mig medeltidig när jag bär den. Blå. Har en gul klänning också. Då blir det svenska flaggan. Tycker det kan bli brutalfint väder så jag kan använda dem utan att frysa. Avskyr att frysa och gör det mest hela tiden. Dock inte i skrivande stund. Nu bät det av.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards