Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Frida - 16 maj 2010 21:28

Haj!


Idag har jag varit på marknad. Rätt trevligt. Köpte en sån sak man sätter i hålen på foppatofflorna. Så har jag tittat lite på nån fotbollsmatch, inte så roligt men hade trevligt sällskap så då blir det i alla fall roligare. Jag har cyklat också. Haha. Jätte längesedan jag cyklade sist men idag tog jag fram cykeln och det är faktiskt ganska trevligt och cykla, eller det trevliga är väl att man kommer fram mycket fortare då än om man går.


Så har jag läst lite i en bok som faktiskt är jättebra. Dödsspiralen. Lika hemsk som namnet säger är den. Kasnke lite väl mycket konstiga konståkningsord men  jättebra i alla fall. Jag hatar när det blir så att jag råkar på börja flera olika böcker samtidigt. Just nu har jag tre stycken på gång och då blir det alltid så att man tar och läser i den boken som är bäst även om mann har hållt på med en annan längre, det går liksom inte att låta bli den bra boken.


God natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards