Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Frida - 3 maj 2010 20:47

Tjoisan!


Jag sitter här och lyssnar på musik och har det bra. Hittade nyss värsta underbara låten. The saltwater room - Owl City. Alla borde lyssa faktiskt.


Idag fick vi veta resultatet på engelska nationella proven. Gick inge vidare, men det trodde jag inte att det skulle göra heller så huvudsaken är att jag i alla fall fick godkänt. Och på onsdag är det nationellt prov i biologi. Ingen aning om hur det kommer att gå.


Jag är törstig och då är det ju väldigt trevligt att det inte finns något annat än vatten att drick här just nu. Vatten är inte gott. Eller det går ju inte att säga att det är äckligt heller för det är det inte men det smakar ju inget och när jag ska dricka vill jag ha något som smakar.


Hej svejs!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards