Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Frida - 24 juni 2014 22:31

Hej hej!


Idag har jag börjat måla. Staketet behöver färg igen så varför inte? Det är ganska harmoniskt och sitta med penseln i handen och lyssna på radio. Som redan skrivet gör jag inte så mycket. Vilar huvudet och så. Läste ut en bok igen. Bok nr 3: Allt som återstår. Den var bra. Det enda som stödre mig var alla tryck fel i boken. Det var verkligen fler än vanligt men visst det gör ju inte berättelsen sämre. Sedan bakar jag. Kakor. Imorgon blir det nog bakdag. Eller det beror på vädret. Gäller att passa på att måla om det inte regnar. Att skaffa sig en solbränna har hittills gått väldigt dåligt den här sommaren. Solen kanske kommer. Om inte så är det tråkigt. Längtar till juli lite. Det kanske jag inte borde. Jo. Det är augusti man inte ska längta till. 


Där är min lilla kompis. Hon är så fin. Sover bredvid mig i sängen och ligger bredvid mig i soffan.


Hai då.   

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards