Alla inlägg under oktober 2013

Av Frida - 3 oktober 2013 17:55

Hai!


Klarat min första tenta och pustar ut lite fastän jag inte har tid. Har ni aldrig skrivit en tenta förstår ni inte vilken lättnad det faktiskt är när man ser att det gick vägen. Att man klarat sig över gränsen för godkänt resultat. Pust. Andas ut iskristaller. Elektriska vantar! Det vore något. Med värme i. Mina fingrar fryser och blir isbitar. Fastän jag har vantar. Tycker lite synd om dem. Det är nu hösten är som finast. Som finast är det i maj och juni men nu är hösten som finast. Passa på att titta på löven för snart har de trillat av. Jag måste plugga matte men har glömt hur man gör. Någon som vill hjälpa mig att komma ihåg? Varför ska det vara så väldigt komplicerat. Bara för att det går dåligt en gång får man inte ge upp. Det är viktigt. Tänker på kolestrol halter och funderar på hur världen vore om allt var gjort av spiskummin. Tankarna spårar ur som vanligt. Vet inte vart jag ska börja men önska mog lycka till ändå. Tack!


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards