Alla inlägg den 15 november 2012

Av Frida - 15 november 2012 22:18

Hai.


Har nyss ätit popcorn och är en trött liten mössa. Började nyss gilla min lilla lugg. Den är fin ändå. Tänker sova. Och utnyttja sovmorgonen imon riktigt rejält. För det behövs och jag är värd det. Pluggade matte F idag igen. För att jag är så illa tvungen om jag vill ha mer än två poäng på provet. Skrev träfrågorna sen. Hur kul lät det? Skalan är ett till noll. Det är min nya skala. Ett till noll. Var väl illa tvungen med träet också. Förstår inte att det är prov på onsdag i det. Inklusive massa andra material. Materi material. Matrial. Matriel. Kommer aldrig bli klok på det där. Läser en bok som är helt knäpp. Lovar att författaren har levt samma liv som tjejerna i boken. Alltså shittes frittes. Borde verkligen skriva det där talet. Får väl skylla mig själv. Att jag har blivit så kär i Tonight Alive. Sannare än sannast. Något mer. Att man vill gilla alla men det går inte. Så sant som det är sagt och ännu sannare! Plötsligt händer det! När du minst anar det. 


Hajdå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards