Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

En bra sista Augustisöndag.

Av Frida - 28 augusti 2011 21:05

Haii.


Lever mitt liv med att lyssna på bra musik och ha det allmänt bra den här kvällen. Trots att det är söndag. Men jag har inte varit så här glad hela dagen. Var ritkigt sur och bitter ett tag när mamma ville spela kort och jag inte hade någon lust alls med det. Spelade i alla fall lite kort och det gick bra så jag blev glad igen. Har varit hos mormor idag också. Åt två hallon och på tal om frukt och bär så är plommon så otroligt inte gott. Huh. Gillar inte alls smaken av plommon så de hoppar jag hellst över så här på höstkanten. Har även räknat klart matten idag, det gick bra och nu ligger jag inte det minsta efter. Toppen, toppen att jag läste lite i engelska boken! 


Jag har varit med Rasmus och Louise och åkt moppe också. Blev tills slut ganska myket åkande. Vi var ner till kärringtjärn och kände på vattnet. Vet inte om jag tyckte det var så varmt som vissa andra. Haha. Sen blev det en tur till donken också och jag åt pommer och morötter. Goda rötter och pommesen. Mmm. Mums! Vill ni veta vad jag har i skrivbordslådan då? Hiohi. Där har jag en Marabou polka utifall det skulle bli nödfall någon gång. Sådant nödfall att jag bara måååste ha choklad. Det händer att det blir så och nu väntar vintern och det är oftast då det händer. Inte så ofta på sommaren, då blir det mer saltsug än sockersug. 


Delar med mig av lite musik idag också. Har gått runt och lallat på den här låten flera dagar nu så den är värd en plats här.


Satin sheets - Chemical Vocation


Imon är det måndag igen. Kännes helt okejjes. Blir sängges nu. God nattes.


Hairå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards