Alla inlägg den 28 april 2010

Av Frida - 28 april 2010 20:21

Tjao.


Idag är det onsdag. Det är April och ser ut som att det är Oktober för tillfället. Inte speciellt trevligt.


Siri ligger här och ser fin ut bredvid mig. Jag är verkligen jätte dålig på att skriva blogg. Det är roligare att skriva med fantasin om personer som inte finns i verkligheten. Men okej, näste vecka är det nationella i biologi. Kommer säkert att gå bra. Jag har i alla fall tagit mig tiden att läsa igenom biologi boken och även om allt inte sätter sig i minnet så har jag ändå fått någon slags uppdatering om det mesta nu.


Jag läste en jättebra bok för några dagar sedan. Sommardöden var namnet och jag rekomenderar den verkligen till er som gillar mord och sånna hemskheter.


Det är bara cirka 6 veckor kvar i nian nu. Känns ganska sorgligt ibland men ändå väldigt skönt att vara klar med den så kallade grundskolan. Kommer självklart att sakna många personer när det är slut men det är ändå roligt att få gå in i en ny period av livet.


  

Siri.

Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards