Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Midsomrig midsommar!

Av Frida - 24 juni 2011 20:55

Hai.


Midsommar! Den här midsommaren har varit mycket bättre än förra året. Minns verkligen hur negativ och sur jag var över midsommar förra året. Men nu är det bättre! Har varit en trevlig dag med god mat och så. Tänke faktiskt lägga upp lite bilder för trevlighetens skull. Mamma och Pappa har ätit sill så det stinker i köket. Haha juh. Sen blev det att äta grillad lax. Det är mycket godare att grilla kött men lax var väl i alla fall helt okej. Piltunering sen. Det innebär bara kasta lite pil och den som först kommer över 301 vinner. Jag kom sist båda gångerna idag. Inte bra Frida. Men sen spela vi tre mans plump! Haha. Helt knasigt att spela det på bara tre personer men jag vann. Hihi. Jag som aldrig vinner annars på det spelet. Till sist blev det jordgubbar också såklart. Det är mums yums bland det godaste på hela sommaren. 


     



Det var min midsommarafton det. Tog mig förresten en rejäl sovmorgon imorse också. Det behövdes kan jag säga. Fantastiskt skönt att få sova länge. Råkade sova tolv timmar. Haha. Förresten klicka så blir bilderna stora men det vet ni förhoppningsvis om nuförtiden.


Imon ska jag till Säter med Louise och Rasmus. Inte varje dag man är i den staden. Har gott gott folk! Inte vacker mening jag fick till där eller men dedn får stå kvar i alla fall. Haha.


Hairå.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards